Monday, May 7, 2012

TerBaek saifswiflets

Assalamualaikum dan selamat maju jaya semua.. sebuah bh yang sederhana besar dengan keluasan 20'x60'x3tingkat. Ukuran ketinggian dari paras lantai dengan wuwungan adalah 10' sahaja.

Bh yang baru mula beroperasi hampir 3 bulan. telah berjaya memikat walet seterusnya membuat mereka menghasilkan beberapa sarang di dalamnya. Ia dikawal selia melalui cctv bagi mengurangkan gangguan dan sekaligus meningkatkan tahap keamanan di dalam Bh ini.

tidak cukup dengan kompress tambahan kipas juga turut digunakan bagi memberi pengudaraan yang sempurna. hampir kesemua ammp dihidupkan dalam satu-satu masa.

Pemasangan yang sangat sempurna.. selain sedap mata memandang, penyelenggaraan akan menjadi mudah kelak.

monitor kawalan cctv..beroperasi 24jam.. sangat mengakumkan.. cctv dipasang ditempat yang menjadi target sasaran aktiviti sang liur emas di siang hari mahupun di malam hari.. dapatkan set suara super SST dari kami sempena promosi April-July ini.

sebuah bh yang telah diubahsuai pada pintu masuknya.. Ia telah berjaya menarik lebih banyak walet menghuni bh ini setelah laluan altenatif (open roof) menjadi pintu utama Bh ini.
swiftworld-saifswift.blogspot.com
saifswiftlets.blogspot.com
Phone :0139889009
Swiftlets Training & Consultancy (Swiftlets Farming Solutions A-Z!)

2 comments:

  1. salam. Bro nak tanya. what is the best brand we can choose for amp and tweeter. where is the place we can get the thing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. -powerful speaker/tweeter piro brand.for more info please cantact us. tq

      Delete